Wsiadł za kierownicę, mając ponad 2,5 promila. Skosił słup telefoniczny i usiłował uciekać.
Wsiadł za kierownicę, mając ponad 2,5 promila. Skosił słup telefoniczny i usiłował uciekać.
KAROLINA PILARCZYK Królowa Driftu Wsiadający po alkoholu do samochodu są zabójcami! Żadnej litości
We wtorek (tj.19.10.br.), po południu świadkowie zdarzenia poinformowali dyżurnego tarnowskiej policji, że w Łęgu Tarnowskim, na jednym z łuków drogi, biały ford wypadł z drogi i wjechał w słup telefoniczny, mocno go nachylając.
Kierowca miał wydostać się z pojazdu i próbował się oddalić. Na miejsce dyżurny skierował policjantów ruchu drogowego oraz przewodnika z psem. Gdy na miejscu pojawili się policjanci, mężczyzna zbyt daleko nie odszedł. Został zatrzymany przez policjantów z patrolu ruchu drogowego, którzy jako pierwsi pojawił się na miejscu wypadku. Konieczna był również pomoc strażaków, którzy zabezpieczyli słup przed jego przewróceniem, a tym samym zerwaniem trakcji telefonicznej.
Kierowca miał wydostać się z pojazdu i próbował się oddalić. Na miejsce dyżurny skierował policjantów ruchu drogowego oraz przewodnika z psem. Gdy na miejscu pojawili się policjanci, mężczyzna zbyt daleko nie odszedł. Został zatrzymany przez policjantów z patrolu ruchu drogowego, którzy jako pierwsi pojawił się na miejscu wypadku. Konieczna był również pomoc strażaków, którzy zabezpieczyli słup przed jego przewróceniem, a tym samym zerwaniem trakcji telefonicznej.
Okazało się, że 31-letni mieszkaniec powiatu tarnowskiego był pijany, a w wydychanym powietrzu miał ponad 2,5 promila alkoholu.
Mężczyzna stracił swoje prawo jazdy, a w Komisariacie Policji w Żabnie zostało wszczęte wobec niego postępowanie za jazdę w stanie nietrzeźwości. Grozi mu do dwóch lat pozbawienia wolności, wysoka grzywna oraz trzyletni zakaz prowadzenia samochodów.
To jednak nie koniec jego kłopotów. Czeka go jeszcze pokrycie kosztów powstałych uszkodzeń w naziemnej infrastrukturze.
Małopolska Policja
Proponuję autorowi zapoznanie się ze znaczeniem słowa “trakcja”.
“…zerwaniem trakcji telefonicznej”