Biedronka wprowadza do sprzedaży testy na obecność przeciwciał Covid-19
Sieć Biedronka jako pierwsza w Polsce od poniedziałku 15 marca br. będzie sprzedawać certyfikowany test wykrywający przeciwciała SARS-CoV-2. Wyprodukowany przez szwajcarskie laboratorium PRIMA Lab test ma dokładność ponad 98 procent. Można go wykonać w warunkach domowych i za cenę znacznie niższą od laboratoryjnej: jedna sztuka to 49,99 zł.
Misją Biedronki od początku istnienia jest umożliwianie kupującym dostępu do towarów, które są dla nich ważne i to zawsze w niskich cenach. Dotyczy ona nie tylko produktów spożywczych, ale i takich, które pozwolą na zaspokojenie ważnych potrzeb psychologicznych i zwiększenie bezpieczeństwa. Do nich należy z pewnością test Primacovid. Wprowadzamy go na rynek jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, także dlatego, że jako lider rynku jest to część naszej odpowiedzialności społecznej.
Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.
Pytanie co ten test ma dawać? Informacja o obecności przeciwciał jest taka ważna? Przecież coraz więcej osób przechodzi COVID ponownie. Dodatkowo test nie wskazuje poziomu przeciwciał. Fajny gadżet, ale z praktycznego punktu widzenia niewiele daje.